tutasafiri na Kenya! Kwa heri! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Elke Hendriks - WaarBenJij.nu tutasafiri na Kenya! Kwa heri! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Elke Hendriks - WaarBenJij.nu

tutasafiri na Kenya! Kwa heri!

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

07 September 2014 | Nederland, Nijmegen

Zo. Morgen is het dan zover. Om 02.00 uur gaat het wekkertje, 02.45 uur de auto in. Inchecken, afscheid nemen van mijn ouders en vriendje en om 07.15 uur vliegen wij vanaf Schiphol, om na een overstap op London naar Nairobi te vliegen.

Ben ik er klaar voor?
Backpack, check (zie foto).
Voetbalshirts (in de grote getalen dat we deze gekregen hebben; ruim 100!! Dank jullie wel hiervoor!) check.
Malaria tablet genomen, check.
Paspoort, check.
Afscheid genomen van mijn liefste vriendinnetjes, broers en schoonzusjes, en alle andere lieverds, niet allemaal geheel zonder tranen, maar check. (zie foto)

Heb ik er zin in? Dat zeker!

Dank aan iedereen die gedoneerd heeft aan Bosco Boys. Met de 500 euro die wij van de organisatie Samen gekregen hebben, hebben wij in totaal 1400 euro opgehaald! Fantastisch, super bedankt!
Dank aan mijn lieve vriendje, Sven. Dank voor het geweldige afscheidsfeestje, zodat ik de feestdagen in december niet hoef te missen.
Dank voor alle tips, hulp en lieve wensen die ik van iedereen heb gekregen als voorbereiding van mijn reis.

Voor nu neem ik afscheid van Nederland, voor vier maanden! Als jullie mij willen volgen, kun je je aanmelden voor de mailingslijst om een berichtje te ontvangen als ik iets plaats.

Kwa Heri! Tot over 4 maanden!

Liefs Elke

• 07 September 2014 - 21:55

Koen En Hester:

Bepakt en bezakt, klaar voor het grote avontuur. Heel veel plezier meis! We gaan je missen! Tunakupenda! Geniet, geniet, geniet!

• 07 September 2014 - 22:19

Susan:

Lieve Elke,

Ontzettend veel plezier! Wat een avontuur en wat een ervaring. Heel gaaf!
    Geniet van deze bijzondere maanden.
    Lieve groetjes

• 08 September 2014 - 05:55